Magazijn Manager

  • Support
  • Gorinchem

Damen Shipyards is een wereldwijd toonaangevende scheepsbouwer met meer dan 90 jaar ervaring. Het bouwt en onderhoudt jaarlijks ongeveer 165 schepen van verschillende types en groottes. Damen heeft meer dan 12.000 medewerkers en is actief in meer dan 100 landen wereldwijd. De strategische richting van Damen is gericht op duurzaamheid en innovatie. We willen bijdragen aan een duurzame maritieme sector door de ontwikkeling en productie van energie-efficiënte en milieuvriendelijke schepen. Bovendien wordt veel geïnvesteerd in de nieuwste technologieën en digitalisering om de producten en diensten te verbeteren en klanttevredenheid te waarborgen. Met toewijding aan duurzaamheid, innovatie en excellente klantenservice, blijft Damen de toonaangevende speler in de maritieme industrie.

Ben jij een enthousiaste en ambitieuze magazijn professional, die weet wat goed leiderschap is en klaar is voor de volgende stap in je carrière? Wij zijn op zoek naar een Manager Magazijn voor ons magazijn.

De Rol

Als Manager Magazijn ben je verantwoordelijk voor de operationele bedrijfsvoering van onze magazijnprocessen. In deze rol zorg jij ervoor dat onze magazijn processen zo efficiënt mogelijk verlopen, waarbij je optimaal gebruikmaakt van mensen en middelen. Je rapporteert aan de Manager Logistiek en geeft leiding aan een team van circa 24 magazijnmedewerkers, waaronder één supervisor.

Je krijgt hierbij ook de unieke kans om mee te denken met de inrichting van ons nieuwe magazijn met de oplevering in februari 2025. Dit betekent dat je een actieve rol krijgt in het bepalen van de lay-out, het selecteren van de juiste opslagsystemen en het optimaliseren van processen. Daarnaast begeleidt je ook je team naar een SAP implementatie, waarmee je zorgt dat ze efficiënt kunnen werken in het nieuwe (SAP) software systeem.

Verantwoordelijkheden

  • Ontwikkeling en implementatie van het magazijnbeleid, waar veilig werken voorop staat, zodanig dat goederen tijdig en efficiënt worden uitgeleverd;
  • Coördinatie van projecten met betrekking tot de verbetering of uitbreiding van het magazijn, inclusief budgetverantwoordelijkheid en contractonderhandelingen;
  • Beheer van de dagelijkse operationele activiteiten voor inkomende goederen, uitgaande goederen, voorraadmagazijn en administratief support;
  • Effectief stakeholdermanagement, inclusief het opbouwen en onderhouden van relaties met interne belanghebbenden zoals afdelingsmanagers en externe leveranciers en dienstverleners;
  • Zorg dragen voor naleving van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van gezondheid, veiligheid en milieu;
  • Aansturen en motiveren van het magazijn team om doelstellingen te behalen en een cultuur van excellentie te bevorderen.

Skills & Ervaring

  • Wij zoeken iemand met een afgeronde relevante opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring (3-5 jaar) in een soortgelijke functie;
  • Je bent in staat om snel te schakelen en beschikt over goede communicatievaardigheden;
  • Je bent niet bang om een medewerker aan te spreken op zijn verantwoordelijkheden en weet hoe je feedback op een constructieve manier kunt geven of ontvangen.

Wat bieden wij

Als Teammanager Magazijn krijg je bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen. Wij bieden;

  • Een uitdagende functie in een dynamische omgeving;
  • Een bruto salaris oplopend tot €6.500,- met 42 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Ruimte om te groeien in een internationaal opererend bedrijf.

Ben jij de Teammanager Magazijn die wij zoeken? Upload dan snel je CV en motivatiebrief! Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Meer weten?

Voor meer informatie neem contact op met Michiel Daamen op 06-29422744

Dienstverband: Vast
Uren: Full-Time
Opleidingsniveau: HBO
Carriereniveau: Senior
Trefwoorden: Logistiek, Supply Chain, SCM, Zuid-Holland, SAP, Magazijnbeleid